Monday, November 15, 2010

akhirnya die datang pada saya!

hye there! 

update and terus update~
 tajuk tak boleh blah kan. macam ape je. taktak. hari tu cakap pasal benci strawberry itu, tapi tibetibe semalam buah itu datang kepada saya dalam bentuk bantal. sila jeles pemberian kakak tersayang yang baru pulang dari cameron highland. sukesuke. memenuhkan katil je kan. layan gambar je la eh~


 dimulai dengan buah strawberry yang takdelah manes sangat.
manes lagi saya. hohoho~


tu dia penyemak katil saya yang terbaru. macam nak bawak balik pt. hj rais je rase 
( abaikan cadar,sarungbantal,selimut yang kawenkawen itu )



ini pula penyemak bilik. kalau masuk bilik i mst membuat onar.muahaha~


eh! ni sape? tak kenal.tak kenal. (sambil geleng kepala lajulaju )


p/s - rindu pada sang kekasih tak tertanggung lagi. ouh angin. bawa lah daku terbang ke sane.
     - mood : jiwangs!

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: