Tuesday, December 14, 2010

Cuti Yang Bermakna?

assalamualaikum :)


hepy tuesday. ingatkan time cuti boleh update lebih kerap daripada biase rupanye tidak ye kawankawan. ini adalah berpunca daripada kehilangan idea untuk update akibat keboringan melampau. ape je aktiviti yang boleh dibuat. tido. online. makan. pe yang nak diupdatenye. confirm kebosanan membaca belog ini.






*****



sape tak pandai bawak motor kat sini angkat tangan! ish. apsal saya sorang je ni? kan best kalau pandai bawak moto. petangpetang boleh la naek moto. pusingpusing kat kampung. tapi malangnya itu adalah anganangan je. hais. susah ke bawak moto? dulu sebenarnya dah pandai bawak motor. duk bawak pusing keliling rumah. nak jadikan cerita sebelah rumah saya tu ade kedai jahit mak tau. tibetibe otak kiri tak boleh berfikir untuk bezakan minyak dan brek. mak jeritjerit suruh brek tapi saya pulak bersunguh memulas minyak. so apelagi motor yamaha 100 itu menghentam dinding kedai itu tanpa raguragu lagi. itulah permulaan titik hitam yang menyebabkan saya taknak bawak moto mahupun menstart enjin moto mengunakan starter. 



 aummm. tongek tak saya kalau bawak motor? 
 ( kredit to uncle google tuk pic sexy auuw ini )



*****


minggu ni je lepak kampung. start nextweek mula jadi babysitter. saya macam tak rela nak pegi rawang untuk tu. tapi. kesian pulak kat aunt yang perlukan saya. okey. bukan orang laen yang saya jaga. cousin saya jugak kan. lagipon ada upah. yeay!!



berikut adalah mangsa yang bakal didera!!



aleya qistina a.k.a shena. si adik yang diamdiam ubi berisi.

si akak yang mulut seperti bo**ot itik. 



p/s - g rawang ada can dating woo~ ^o^



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥