Thursday, December 23, 2010

lets think~

hye :)


ade lebih kurang seminggu sebelum tahun baru. merujuk kepada tajuk entry diatas. saya tengah memikirkan azam tahun baru untuk dilistkan. banyak yang saya fikir expecially pasal study. result sem ni betolbetol down. alhamdulillah semua lulus. tapi tak cemerlang la. my besties cakap mayb disebabkan saya addicted dengan belog dan banyak menhabiskan masa dengan online je. maybe yes. but. saya salahkan diri saya sendiri. saya study bukan tak study. tapi saya hilang fokus. tah la. jadi malas. and maybe 2010 bukan my luck. err. salahkan tahun pulak. insyaAllah. ada setahun lagi. harap 2011 adalah yang terbaik tuk saya. 



tibatiba saya fikir bila ada belog ni hidup kita jadi transparent. hahaha. atau saya je yang fikir camtu ye. maybe sebab ini belog personal about myself kott. hahaha. duduk dirumah menjaga dak kecik ni buat saya banyak berfikir kan. 






another story, adik iz dapat tawaran sekolah asrama semai bakti. under felda. dekat KL. sedih bila dengar die trima nak pegi. terfikir pasal mak yang mesti sunyi kat rumah sorang. siapa lagi lah saya nak jeritjeritkan marah pasni. belum pergi lagi tapi saya dah sedih. seriously, mesti rasa sunyi nanti. 



saya mesti rindukan die nanti. =(



*****


acara berikutnya ialah kisah dua beradik yang bercitacita nak jadi artis muslimah loike yuna. tudung adalah dipakai oleh diri sendiri. dah macam anak indon pulak saya tengok. grrrRRr~



 see tangan die. cam penyanyi nasyid la kunun.



hahaha. klakar la tudung si adik ni.



dah. entry abes secara mengejut.



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

HaNa HoNeY said...

chomei je adek2 u pakai tudung
chaiyok2 dear next sem
^_^

♥miSSLoLa♥ said...

hana > dear, bukan adik la. my cousin. hahaha. part time babysitter la. mekacih ^_^

nub said...

contct2 lah mak selalu.. =)

♥miSSLoLa♥ said...

nub > i will~