Saturday, December 4, 2010

mereka yang saya ♥

hye :)



sekarang tengah countdown nak balik kampung halaman. 6 days lagi. wahai hati tabahlah. sangat merindui mereka yang ada dirumah. kat rumah saya ada 3 orang penghuni tetap dan 3 orang penumpang tetap. watakwatak mereka adalah seperti berikut : 


ayah
penghuni tetap and tak berapa tetap gak la. jap ada jap takde. ini kerana die mempunyai isteri lagi satu. dahdah. jangan jaga tepi kain orang. hahaha.
ayah adalah seorang yang mengambil berat. walaupun ada kekurangan. dia tetap ayah saya. alaa. nobody perfect kn. saya sayang ayah saya sebab saya ada sorang ayah je kat dunia ini. ouh. rindu ayah.



mak
of cos la watak tetap kan. tak sabar nak balik. nak bergosip nagn mak. share cerita and problem. mak saya adalah tukang jahit. kalau time cuti sekolah camni confirm la busy menjahit tudung tuk budak sekolah berkayukayu. so balik nanti saya mangsa yang kene tolong mak.grRrrrr~
rindu la nak mak masak sedapsedap. plus tido sebelah mak. yang part kene cari uban tu tak rindu. hahaha.



dak iz
adik saya yang bongsu. penghuni tetap. baru abes upsr. banyak mulut ouh. rase cam nak lempang lajulaju bila die nonstop cakap. suke bace buku termasuk buku pmr and spm didi. die suke tanya soalansoalan am. contoh soalan die "angah..angah tau tak sape yang cipta ni??..blablabla" kalau tak cukup ilmu sila bukak buku sains balik.



along
die ni penumpang. ni kakak sulung. die ade rumah. dekat kot. tapi duk umah mak jugak. hohoho. saje la tu. nak memeriahkan majlis. die ni okey gak kalau nak shareshare cerita. 




abang apis
bro in law. status : penumpang tetap. takde cerita pasal die. sebab die tak banyak cakap dengan saya. ^o^



umairah
terpaling rindu dengan budak yang banyak kerenah ini. my only one niece. geram. bru pandai cakap skit. baru setahun setengah kot. tak sabar mau pulang. ish. 






.
.
.
.
.






mak dan ayah.


 pic dalam black and white. dunia dalam kegelapan.



saya rindu nak lawanlawan cakap dengan die. dak iz.



 along and abang apis. mereka tak padan kalau berdiri. hahaha.




yang terpaling rindu ialah dia. my only one niece. :)






p/s - best ouh dapat tengok rapunzel walaupon duit melayang. lepas ni makan sardin dengan telor je. hohoho.



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: