Tuesday, December 28, 2010

saya dan budak itu ^-^

ingin menjaja gambar sempena aktiviti minggu lepas. iaitu menjaga budak yang macammacam perangainye. err. naseb cousin sendiri. so kalau tengkingtengking tu tak rase bersalah sangat la. (kejam!!). satu sg buaya dengar suara saya kot. sila banggos~



marilah melayan. dilayan. terlayan.



 seperti baru lepas tamat berperang. bergelimpangan. mangsamangsa dera.



 tidur secara sexy awwww~ nampak cam kejam kalau saya tak tidurkan dia betolbetol?
tindakan yang siasia. sebab dieorang akan bangun naek atas sofa and tido macam ni balik.



 part time. menjadi penyanyi rock dimalam hari.



 tengok gaya dah tau ganas. ko ado?? non adooo~



 time tukar train kat bank negara. baekbaek lagi masa ni. senyum pon nyampah jer tengok.



 time tunggu pak supir datang. masa ni bebel jer keje dia. tak sabar.



 ada uncle cina offer nak ambik kan pic ni. kakak tak nak senyum. sebab die takot dengan cina tu.
saya je yang syok sendiri.



 makan time!! mulamula malu. pastu??



dengan anak cina mana ntah. die maen belasah jer peluk. kat playland.



bibik dan budak. nak balik dah.



closing. saya adalah saya.



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

3 0 merepekmeraban:

anishamzah said...

sg buaya kat mane ni syu? anis pon duk sg buaya heee :D

♥miSSLoLa♥ said...

sungai buaya kat rawang la dear. ehee. anis sg buaya kat mana?

anishamzah said...

owh.. kg sg buaya dekat banting selangor...hehe