Tuesday, December 7, 2010

wah!! ada kepala baru~~

hye :)



lihat diatas. saya ada header baru. yeay. takde keja kan. tajuk PSM tak pikir lagi boleh pulak pegi buat header. kartun itu adalah ihsan encik google. eh. plishplish. tolong pikirkan tajuk PSM tuk saya. PSM adalah Projek Sarjana Muda. nak kena submit minggu depan. due date adalah isnin. tapi saya nak balik khamis ni. macam mane. tsktsk. 



*****



saya kena berdikari sendiri cari tajuk psm. tak boleh buat macam final projek tyme diploma dulu. ade 5 orang. 5 otak. 5 perangai. tapi ni sorangsorang. puas cal membermember dari u lain. kotkot boleh ubahsuai tajuk dieorang. boleh tak cmtu? hahaha. malas betol nak pikir kan perempuan ni. actually tadi saya, pijabella and muni pegi library nak cari contoh tajuk PSM. tapi takde. frust ouh. library 5 tingkat kot. takkan takde. haish. 



korang yang baca mesti bosan and stress kan. hahaha. padan muka. haruslah kita merasai bersamasama perasaan itu. muahaha ( gelak jahat )



diakhiri dengan gambar ini



eh. korang pandai ke buat telor dadar sampai macam ni. cantek kan?



p/s - saya doakan kamu selamat sampai terenganu esok. amin.



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

arep_lockermonth said...

nak cakap.arep pon ade header baru,,muhahahaha :P

-telordibasuh- said...

hahha pastikan telor tu dibasuh lu tau hehehe

♥miSSLoLa♥ said...

arep > nice header. loike2.

♥miSSLoLa♥ said...

telor > hahaha. mstlah dah basuh. telor bley wt cmtu x? hahahaha