Thursday, January 27, 2011

busy.

its thursday. yeay! (sambil mejerit kegirangan). esok balik kampung sempena cuti tahun baru cina. terasa seksaan sungguh nak abeskan minggu ni. masa berlalu dengan amat slow. ayat macam hape kan. patot la ayat proposal tajuk tesis semua perlu di'murni'kan. ish. cakap pasal tesis. saya dah kena mulakan chapter 1. kena banyak baca shuhaida (pesan penyelia saya Dr.N). gRRRrr~



tadikan. saya ade kuiz. first tyme kuiz diadakan di dewan peperiksaan UTHM. ko adoo?? kuiz jer kot. alahai dr.G. sungguh saya tak paham la. pegi toilet salah. makan chewinggum pon tak boleh. henfon jangan harap la ko dapat pegang. harus dengar katakata mutiara yang keluar dari mulut die je. saya ishtiharkan hari rabu & khamis adalah tak best sebab ade kelas die.



berita baek. ptptn dah masuk. tapi kena save & save. sem ni memerlukan duit yang banayk. haish. mana nak korek ujungujung sem nanti kan. lalu atm kat bus stop main campus. memanjang "out of service". tengok kat city campus pulak. pergh. punye la panjang queue. err. lepas cuti la baru I kuarkan duit nampaknya.



psstpsst. sape perasan header baru I? sila puji. hasil kreativiti bella nabila. header akan dipakai sehingga I muak melihat muka sendiri. :) suka juga kaler background yang baru. yarks. puji belog sendiri. sila jijik.


 okey.bye.


p/s - takziah untuk 2 orang kawan saya yang kehilangan nenek dan atok mereka pada hari ini. tolong sedekahkan al-fatihah untuk arwah.


with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥