Tuesday, January 25, 2011

kesedaran.

 hye. morning uols :)



susah nak tengok saya update dipagi hari kan. yela. selalu bangun lambat. mengaku hokey. muahaha. entry ni dibuat sempena kebatalan kelas pengurusan alam sekitar. tapi dah siap mandi pakai baju bagai. mesti la tak boleh tido balik. motif entry adalah mememenuhi kehendak supaya jangan nampak macam pemalas nak hupdate sangat. so buat la cincai jer. (err. sila jangan contohi).


tibetibe saya terfikir. kenapa kita kena fikir positif dengan setiap dugaan yang kita lalui. tah lah. saya rase sem ni sangat banyak dugaan. tahun ni dimulai dengan banyak sangat kesusahan. tapi saya patot sedar ada orang yang lebih susah dari saya. Allah duga saya macam ini, tapi dalam masa yang sama Allah juga bagi kawankawan yang sangat baik. susah senang bersama saya. Allah bagi saya keluarga yang memahami dan bagi sokongan. dan Allah juga bagi saya seorang lelaki untuk mengasihani saya. lengkap kan semua itu walaupon belum sempurna. daripada mereka yang tak punya apaapa. saya memang patut bersyukur



 saya maafkan mereka. saya pun ada silap. saya juga manusia biasa. diri tak penah lepas dari kesilapan. kadang mulut tak sedar ape yang dicakap. hati tak penah lari dari berperasangka buruk. tapi ini tak bermakna saya boleh berbaik macam dulu. NO. ini pengajaran untuk hidup. supaya saya sedar. bukan semua benda itu senang dan mudah kan. dugaan juga tak kan habis. saya kena kuat kan. :)



 gtg. hv cls at 9. bye. (tibetibe kasi shortform plak)



saya sukee giler pic ni. :)



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

ejulz said...

bestnye kelas batal.. heHE

♥miSSLoLa♥ said...

ejulz > best. hehehe. sejam jer kot.

Simpleblanklife said...

hahaha aku minat gambar je...bujet2 comel...tapi.............(???)
hahaha

♥ηαβειια♥ said...

simpleblanklife; tp cumil jugak la!