Friday, January 7, 2011

penderitaan bermula~

saya sedang menaip entry sambil memikirkan apa yang bakal terjadi esok. mau ketemu dengan supervisor untuk PSM (ProjekSarjanaMuda). takot okey. tapi sekarang macam rilek jer. hari ni kan macammacam berlaku. before terus mengarot. tolong doakan yang terbaik untuk cousin saya. baru dapat berita die eksiden. sekarang dalam icu. baru 19 umur die. budak yang sangat baik. semoga segalanya okey. saya sentiasa berdoa.



anyhoo. sekarang tengah berusaha mencari umah laen. kawankawan saya dah usha 2 buah rumah. so sekarang kena decide mana yang terbaek tuk kami berlima. bukan berempat. sebab eika kelas laen kan. kesian die jugak. 



eh korang de bace pasal kontroversi pic fatin liyana tu? komen saya ialah no komen!! hahaha.
lagi satu pasal cuti untuk semester depan till bulan september. hamek ko. cuti sampai lebam. thank kementrian pengajian tinggi sebab bagi cuti yang begitu lama. boleh puasa and raya kat umah sepuas hati jiwa dan raga. boleh gemokgemok kang. asyik makan tido jer. 



bye. entry abes secara mengejut. sila heart attack!



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥