Tuesday, February 15, 2011

bakat terpendam.



salam maulidur rasul :)



woah. mesti esok ramai yang bercuti sempena maulidur rasul. saya pun cuti. tapi banyak kerja tertangguh yang harus diselesaikan. tak boleh rehat sangat la. tapi dalam kebusyan tu sempat gak saya menjahit. beg saya terkoyak. sangat sedih. beg baru?? nanti dulu la. sayang sangat beg fila ni. so jahit jer dulu selagi boleh dipakai. (macam ayat mintak simpati kan? grRrr). actually tak jumpa lagi la beg yang macam saya naknak. mesti mak terharu tengok anak mak menjahit kan. tak siasia mak turunkan ilmu kat angah. hahaha. (mesti mak nangis terharu lepas baca entry ni). lepas jahit beg. jahit seluar plak. legging saya terkoyak. kalau tak jahit kang nampak bonbon saya. dah la bella & eika tu shuke skodeng saya. awwww~


 koyak kat part atas tu. sikit jer. keganasan tol.


 beg kesayangan jangan buat hal lagi yer. :)


 pasni mereka pasti tak dapat tengok bonbon saya. :p

 

yeay! pandai menjahit. pasni kalau tak dapat jadi PM saya nak bukak kedai jahit la. take over kedai mak. gRRrrrr~
"Tukang Jahit Norlaila SyuLola"


with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

butangbutton said...

jahitkn sluar aku bule?
haha

♥miSSLoLa♥ said...

boleh. pergh. dapat jahit suar fizo omar. bangga jap.