Friday, February 18, 2011

belog untuk kepuasan sendiri.

hye peeps :)



kesian belog ini. berapa hari sepi tanpa entry. sebab saya busy with my PSM presentation. dah lepas segalanya. so sekarang boleh blogwalking and update secara pukal. kenapa saya letak tajuk entry macam tu yer. tah la. maybe rase belog ni macam tak best. nak private pon ade jugak. rase macam tak boleh puaskan hati semua pihak. (budget belog faymes nak private bagai). tau tak. dalam hati ni ade benda yang nak diluahkan. tapi sebab nak jaga hati pihakpihak yang membaca saya tak mampu untuk buat macam tu walaupon ini belog saya. demn. benci feeling ni.



anyhoo, saya sangat enjoy satu group dekat facebook iaitu UTHM Blogger. sangat berharap 1 day dieorang boleh buat gathering. mesti happening kot.tempat terbaek maybe bpmall la kot. tu pendapat saya secara peribadi. sebab tempat tu senang nak pegi. then de aktiviti yang boleh dibuat contohnye boling la kan. nak tengok wayang secara berjemaah pun boleh. muahaha.



nanti saya update lagi. :)



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: