Thursday, February 10, 2011

contest saya sayang kawankawan saya




hutang adalah perlu dibayar. thx azie sebab mengetag saya. kontest adalah anjuran indra-my confession. jom checklist syarat sah contest ni.


1. saya sudah follow belog beliau
2. yup. sedang buat entry tentang contest ini. nanti saya letak link di belog beliau.
3. banner sudah diletak di sidebar

saya sayang kawankawan saya kerana : saya selalu menyusahkan mereka. dan mereka pon menyusahkan saya. jadi saya dan mereka berada didalam keadaan susah bersamasama. mereka tempat saya mengadu susah dan senang. makan,tido,nanges,senyum,gelak,gadoh,ngumpat,study bersamesame. mereka dah jadi sebahagian dalam hidup saya. mereka sangat memahami saya bila saya ada problem. eh. saya ada ramai kawan baek tau. nak listkan sume. tapi macam penuh jer. tapi nak jugak. my bestfren is:bella,muni,pija,eika,amme,k.niza,fad,sal,ida,kama,mya,fara,juma,sarah,shida,asya,azreen,mili,sha,dayah,bad,mira,etc.omaigodomaigod. ramai lagi ah. tak cukup. sayang sampai mati. eh see. saya takde bestfren laki ah.


 5 budak itam.


 poli PD


haruko & makoto


kawankawan yang takde dalam list mintak maaf tau. saya tak boley nak listkan sume.
and lastly,saya tag sume orang. ^-^


with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

misz FaTiN said...

gudluck..
semoga persahabatan korang kekal slamenya.. :)