Monday, February 21, 2011

entry lesu tak bermaya.


hye korang :)



adeh la. badan ni nak cakap pon tak larat. ada hati nak taip entry lagi. penat sangat. puasa. tapi badan lesu sebab banyak tido. ayark. ape kena la perempuan ni. pagipagi saya bangun. mandi. tapi yang laen buat derk jer tido. pastu boleh pulak dieorang sebulat suara malas pegi kelas pagi tadi. saya pon dengan pantasnya sambung tido balik sampai pukul 12. petang rajen la pegi kelas sebab sejam. malam ni pon ponteng lagi. eii. ni geram kat abang cafe tu. awat la slow sangat masak. pukul 7 turun cafe dekat kul 8 baru dapat makanan. mane sempat nak pegi kelas dengan tak solat, tak berbuka dan jua tak mandi lagi. suh la 3 budak hitam pegi jer. so saya umumkan hari ini bersamaan hari isnin 21hb2 merupakan monday terpaling blues tuk saya dan beliau. beliau tu spe?



kalau nak kenal ini lah saya dan beliau yang malas tu.
(malas letak link belog kamu. sory)



jangan contohi sikap ponteng kelas yang ditunjukkan disini.ponteng kelas kat sini bukan bermaksud kebanggaan dengan diri sendiri tau.cuma nak bagitahu saya mengalami masalah menguruskan masa dengan baik. sekian.



p/s - kerap gadoh dengan sidia setelah hampir 3 bulan tak jumpa. omg. taknak jumpa 3 bulan atas request sidia. hambek ko. derita merinduimu.



with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: