Sunday, February 6, 2011

tipu,tipu lagi~

hye peeps :)


saya berhutang satu contest dan tag. (jangan berhutang. dose. jangan contohi). nanti saya buat yer. sekarang macam busy nak siapkan PSM.(read : macam). maknanya busy tak busy la. esok pulak dah nak kena balik johor. haish. tsktsk. well~ memang takde sape yang tak suke cuti kan. (ayat macam pening jer). abaikan la. intro macam pening jer. kalau dr.N (penyelia saya) bace mesti die dah suh buat correction. ^-^



*****


khamis sempena cuti tahun baru cina hari saya pergi berjalanjalan dengan my family pegi sromban yo. tempat yang dituju ialah jusco seremban 2. tujuan untuk makan pizza. mak cakap ni kali kedua adik iz pegi pizza tak nanges. adik saya ni pelik. orang bawak pegi pizza nak makan nasi goreng kampung. harus la mintak lempang kan. 



 yeay! muka tak sabar nak makan.


 muka yang mintak lempang itu. gRrrr~


 mak pak.


 brupppp~


kuku buruk. mestilah kuku dak iz.



*****

malam ini tibetibe kepingin makan ini. abang bob punye ayam. nyumnyumi~
ade sapesape nak tolong carikan? mestilah takde kan. kena tunggu pasar malam dulu. :(


 ouh. sangat teringin. (kredit to google)


rupa parasnya. ( kredit to google)



*****


anyhoo, saya telah melukai hati seseorang. sangat. awak. saya mintak maaf. kalau awak boleh baca isi hati saya kan best. baca belog saya pon awak tak sudi. apatah lagi hati saya. demn. =.=



p/s : hati tak tenang. 


with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban: