Monday, February 28, 2011

mimpi ngeri disiang hari!

hye peeps :)

tadi kan. before kelas pukul 2 saya tido jap. boley pulak mimpi ngeri. perempuan yang penah merampas kebahagian itu datang dalam mimpi. datang kat saya suruh saya putuskan hubungan dengan si miawmiaw. haish. saya pon macam redha. dengar jer cakap die. sebab die cantek kot. walaupon dalam mimpi. die siap bagitau die stalker belog ni. semua pasal saya die tau. benci giler. please la awak. awak cantek. boleh dapat lelaki yang lebih baik. walaupon ini mimpi jer. saya rase takot. sebab saya penah rase sekali. awak boleh pegi jauh. saya merayu. jangan jadikan ini kenyataan!



satu lagi entry tak berilmiah dan menerapkan nilai 3P.
harapharap belog ni tak jadi kontroversi.



with ♥ lola



♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

5 0 merepekmeraban:

Cekodok said...

aih... lola pun cantik aih... hampir tergoda cekodok tgk...

LehaMY said...

leha baca pun dah seram.... isk isk isk . Semoga hubungan awak dan dia berkekalan~ :D

♥miSSLoLa♥ said...

@Cekodok yeke cekodok? ehee. thx.

♥miSSLoLa♥ said...

@LehaMY insyaAllah. thx ye leha.

aeman|zach said...

tulaa..mak i kate..lpas pkol 2 klau tdo mmg dpt mimpi mcm tuh..ngeee..laen kali jgn tdo time2 mcm tuh eyh..;p