Tuesday, March 29, 2011

musim memakai jubah.



hye peeps :)



idea untuk menaip datang bile tengok ramai dekat facebook tukar profile pic baru konvo. pic pakai jubah konvo bagai kan. alhamdulillah. sepanjang saya study diberi peluang 2 kali pakai jubah untuk berkonvo. tapi hanya sekali jer saya pakai. time konvo diploma kat politeknik port dickson. perasaan time konvo adalah best sangat. hepy. jumpa ramai-ramai member balik. photogedik sampai tak ingat dunia. sweet memories betol. insyaAllah kalau ada rezeki lagi nak konvo untuk degree pulak. giler budak ni. boleh pikir pasal konvo. psm pon tak siap lagi. actually. dis week banyak sangat kelas yang cancel. tapi sangat busy menyiapkan psm yang lengkap till chapter 3. wish me luck. 



eh. jom tengok pic gedik saya time konvo. 



 saya tak faham la knape konvo kena pakai baju putih.
dah macam nurse nak konvo.
ni tyme pagi. baru nak pegi :)



pic dengan mak pak.
masa saya konvo ni dieorang buat kat tiara beach resort.
sempit. ramai orang.
thx kak rereen bagi pass tuk parents saya.



 kak mel.kak rereen. me myself.



miawmiaw & me 3 tahun lepas. :)



yeay!! akhirnye i got this.
diploma pon kecoh la pempuan ni.
dah 3 tahun kot. baru nak update.



disebalik kisah konvo itu. saya dapat jubah saiz L. wtpish betol la. harus la menggelebeh semua. boleh rujuk gambar diatas. geram jer. dengan kasut putih first time pakai melecet habes. terus kaki ayam jalan dalam tiara beach tu. sementara tunggu anaknye ini mak pegi lepak sekolah didi time tu die sekolah teknik PD. dak iz tak boleh masuk dewan tumpang bilik si miawmiaw. die bagi budak tu tengok tv. pastu die bantai tido. bagos betol kan. tu jer nak cite.
.sekian.



with ♥ lola



♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

Budak Giler Cadbury said...

nina taun ni baru konvo kot =='

HaKim is MiKaH said...

kacak la baju putih tu!!hehehe

~uǝǝʇɐɟ said...

canteknye putih suci.ehehe...
i follow u ^^

Cik Eka said...

hehehe..eka baru lepas g konvo PD masa bulan 3 haritu.....hehehe