Monday, March 28, 2011

tak puas hati.

hye peeps :)



 mukabuku yang makin bosan. hahaha.



bangon tido. blogwalking jap. pastu terus type entry ini. sape yang friends dengan saya kat fb sure perasan saya dah tukar profile pic dengan si miawmiaw. memang before dis pic saya sorang. tapi kali ni mayb dalam tempoh yang lama tak bertukar. so cerita nye macam ni. since tukar pic ni de la 2,3 orang of my friends chat or skype dengan saya. then soalan intro die. seperti berikut. 



situasi A
 
si A : hye.

syulola : yup. :)

si A : tgh watpe? dh mkn? bf sihat?

syulola : ????



situasi B

 si B : hai. lama tak on9.

syulola : ehh tak la. selalu je. tapi kadang2 invi. :p

si B : oo. pergh. pic baru. so.. bf sihat???

syulola : ..........(terus invi) 



 yang saya konfius kat sini. per hal la pulak nak tanye kabar bf  saya. yang saya tengah chat dengan die ni tak pulak die tanye. time saya letak pic saya dengan mak tak pulak die tanye kabar mak saya. maybe die perli. or. hobi. or tahlah. de jugak la 2,3 orang berspesis begini. sampai sekarang malas on skype. fb chat tu ade je. :)



okey. itu sahaja aduan rakyat untuk hari ini. bye :)

with ♥ lola

♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: