Tuesday, April 12, 2011

adab-adab menggunakan toilet.




hye peeps :)



selesai sudah presentation psm saya. tak lah berjaya mana. tapi lega bile dah lepas. banyak sangat correction yang kena buat. konon siang tadi berazam nak tido pukul 10. tapi sampai la sekarang ni mata tak boleh nak tido. dah layan muvie pon tak boleh tido. fedup ah. naseb la si miawmiaw mau melayan gak. :)



straight to da point. korang nampak tak title entry diatas. okey sekarang aku nak cakap pasal pengunaan toilet. actually ni benda paling basic kot. masuk toilet. ko shishi ke. berry ke. then flush. then jangan lupe make sure its clean. simple thing kan?? tapi aku tak pasti la budakbudak yang mengkongsikan toilet dengan bilik aku ni. macam harem. before aku teruskan aku nak tegaskan disini. aku bukan racist. tidak sama sekali okey. bangsa ape sekali pon sila la jaga kebersihan. tapi masalahnye. de aje peninggalan khazanah die kat toilet tu. tau la die guna tisu. at least ko flush la kasi tenggelam semua. ni tidak. dengan yang ko shishi tu pon tak siram. dengan tisu terapung. hadoi. lemah je rase nak masuk toilet. please la wei. dah la toilet dekat taman u ni makcik cleaner yang basuhkan. gamaknye kalau takde makcik cleaner basuhkan tah macam mana gaya la kan. tu blom lagi die berry. tak flush gak. kalau flush pon. selekeh giler. ouh. cant imagine.



hahaha. ni toilet tuk engko. amek la. bio bonbon ko ilang pas shishi.



come on la wei. dah besar semua. the simple thing nak guna toilet tu perlu diajar sampai ke peringkat universiti ke?? jadikan ia salah satu subjek wajib. mesti lepas tu baru tau nak jaga kebersihan ke hape kan. bukan susah pon benda ni. bukan suruh basuh toilet ke hape. juz flush. and make sure clear sume before keluar. or i should tampal notis kat dalam toilet tuk ingatkan suruh flush? melampau la tu kan. 



ni saya punye. cute giler. rse macam nak tido dalam toilet jer terus.
*credit to google*


with ♥ lola




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: