Wednesday, April 13, 2011

Minggu Orientasi UBM | Mari Berkenalan




heyyo blogger :)






saya masuk universiti lagi. yeay. so untuk sesi orietasi ni. kena la kenalkenal dulu kan.






Nama saya : Syulola


Nama belog saya : Syulola Qaseh


Sejak bila mula berbelog : sejak azali lagi. ecehh. nampak sangat menipu. secara rasmi 9 hb november 2010. but before that dah start berbloging secara on off serta telah memprivatekan belog kerana budget die adalah artis tersohor. yarks. so apabila merasakan populariti diri semakin kurang kerana faktor umur yang meningkat (alasan) so saya telah mengambil keputusan untuk membuat belog baru pada tarikh diatas. 


Apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini : yaww. bagi menjawab soalan ini. saya telah meniliti beberapa journal untuk dijadikan rujukan.(mood tengah buat tesis. poyoco. abaikan). dunia blog pada hari ini semakin berkembang dengan pesat sekali. serta memberi impak yang besar kepada genarasi sekarang. boleh dikatakan blog ni merupakan medium untuk mendapatkan info, berkongsi pengetahuan, melepaskan tekanan, mewujudkan community baru di alam maya, membina persahabatan antara blogger, mencari jodoh, mencari resepi, menjaga tepi kaen orang (untuk stalker ni), soping without keluar umah dan laenlaen lagi. 


Pandangan mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) yang pertama : sangat bagos. hahaha. mewujudkan satu fenomena baru kepada para blogger. so tahniah kepada admin sebab berjaya memwujudkan universiti blogger malaysia ni. dan harap akan memberikan kebaikan kepada blogger kat malaysia ni. 



with ♥ lola




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: