Saturday, April 9, 2011

sudah dapat yang diidam.




hye peeps :)






akhirnya dapat jugak makan paparoti wif coolblog. credit to pija solehan sebab tolong bawakkan saya ke sane. time kasih banyakbanyak awak. lepas tapau da paparoti and coolblog terus pegi makan mee racun kat area carefour tu. kali kedua makan mee racun. macam laen sikit dengan da 1st one. kaler lagi merah then kuah macam rase daging sangat. tapi dalam mee tu takde pon daging. ade tauhu ke tak dengan telor ajer. tapi mee goreng eika zakaria & kueytiaw nabilla laa adalah terbek okeyy. 



*****



dah kenyang makan nak cerita pasal kesengalan pulak. eceh. ingat lagi tak entry saya yang menci membenci tu?? kalau lupa sila refer sini. ouh. ada feedback okey. ada yang sound tepek sudah kat saya and da geng. taktau la die stalker belog ni ke hape. kalau die bace lagi bagos. he said stop talking about her gf again. omg. die ingat gf die hot sangat. banyak lagi benda kiteorang nak kena pikir daripada bercakap pasal gf die. yang die 2 orang mengagau tak tentu arah apasal plak. japjap. die boleh cakap saya and the geng sound awek die. perliperli. tang mana pon taktau la. orang syok sendiri ni susah. or maybe die memang nak kiteorang ni sound awek die kot. pastu boleh cakap orang memang tak suke die selama ni. daripada neutral tros aku membenci ko sepenuh hati. sampai mati aku tak maafkan ko. aku memang jahat. mulut aku memang jahat. ko tanya la budakbudak kelas berapa ramai aku dah sound. *tetibe budget gengster*. ha! takot tak?? dah la. malas nak layan penfitnah macam ko. tapi jap. aku ade pesanan untuk ko si bf.



"aku takde masalah dengan ko, selama ni pe pun masalah aku tak masuk campur. aku nak jadi profesional, tapi sebab malam ni, aku akan ingat sampai mati even ko mintak maaf seribu kali pon, ape ko buat kat kawankawan aku, aku akan ingat, aku ikhlas kawan dengan ko selama ni, aku tegur ko selama ni bukan sebab terpakse ke hape, sebab memang aku ikhlas nak kawan, tapi, sory la, taktau nak cakap hape lagi, kalau ko mati tergolek 2 hekor pon aku tak tolong wei, sebab kat mata ko, kiteorang ni sampah, jahat dan tak penah baek. bye & pls go to hell"



dah. geram tak habis malam ni. sambung esok. anyway. congrats to myself bakal present projek sarjana muda 1 on monday wif 3 panel : Dr. Gomez, Pn. Ary and En. Kamal.
gud luck syu! u can do it. believe in urself :)



with ♥ lola




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: