Wednesday, May 11, 2011

pestyme update lepas 3 hari praktikal.




hye peeps :)



dah 3 hari secara rasmi praktikal dekat majlis daerah bera (MDB). nebes tak ilang lagi. but i enjoy la dalam 3 hari. having gud friends here. dieorang sume sangat la friendly. kesian kat belog tersayang sebab terabai sudah. insyaAllah. from today onwards saya tak kan belog ini kesunyian lagi. *janjijanji manis*



since praktikal kat sini tiaptiap hari sure keluar la. 1st day jer dah pegi jalan ke temerloh. 2nd and 3rd day kat area sini ni je. buat masa sekarang ni menumpang kat umah kawan mak. tapi hari yang ayah balik umah saya pon follow sekali. ngade kan. peduli ah. gud news is saya bakal menyewa dengan one of staff kat sini which is gud for me sebab saya memang tak selasa tumpang bilik yang kawan mak tu. saya bukan demand. seriusly but saya cuma perlukan persekitaran yang selesa and one more thing bley tumpang bakal roomate saya tu pegi balik keje. hope everything will be fine. esok baru boleh jumpa bakal roomate. then kena fikir reason ape nak cakap dengan kawan mak saya nak pindah. mak pon suruh cakap elokelok dengan makcik tu. takut pulak die kecik hati.

 anyone boleh bagi suggestion nak cakap macam mane?



p/s - bakal roomate named aishah. bukan helmi :p



with ♥ lola




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

ain nadzirah said...

cakap nk rumah bilik sama dgn kwn2.and perlukan lebih privacy.

ataupun ckp xnk menganggu privacy kwn mak awk tue. hee


salam perkenalan!