Thursday, June 30, 2011

one step forward!




hye peeps :)



entry ni khas untuk my bff kesayangan yang baru melangkah ke alam baru. jeles ouh. bila saya nak jadi macam mereka nih. actually dieorang bertiga ni baru jer bertunang barubaru nih. so tak lama lagi mari la makan nasi minyak secara berjemaah. :)



 kama. member tyme sekolah teknik bentong. santek sangat dear.



 mya joanna. member sebelah katil tyme sekolah teknik jugak. 



and lastly. juema. bff tyme polisas and now study kat uthm jugak. 



ucapan tuk mereka. semoga kekal ke akhir hayat. walaupon aku tak pergi korang bertunang. aku doakan yang terbaik tuk korang. kawen nanti insyaAllah aku datang. jangan buat tarikh yang sama dah la. 



notakukukaki : sory curik gambar kat pesbuk korang tanpa bagitau. lantak ah kalau nak marah pong.#AAK



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban: