Saturday, July 23, 2011

merepek aje.




hye peeps :)



akhirnye saya update selepas berazam nak update semalam tapi nan hado. semalam kena sakit kepala yang melampau akibat makan durian bebanyak. selalu makan durian bebanyak maintain je. maybe durian semalam terlampau power sehingga menyebabkan saya tumbang.



anyhoo, saya dah dapat anak kucing baru. yeay. dan ia jantan. dan saya namakan die boboiBoy!! eh cube ko panggil die boboiboy. confirm telinge die gerakgerak. ouch comelnye. plus die suke geget kaki orang yang yang tengah berjalan. umairah selalu jadi mangsa. die jalan je dak boboi tu kejar. pastu die nanges. saya mesti la tukang gelak tengok umairah lari kena kejarr dengan boboi.



meet my boboiboy



praktikal dah abes. dan sekarang saya jadi penganggur setia kat umah. rindu ofis sesangat. rindu nak pegi breakfast. lepak on9 kat ofis. jalanjalan pegi site. lepak pantry. layan karaoke kat ofis. ouh demn. nampak tak kat situ banyak kerja berkualiti yang telah saya hasilkan. apepun lega bile report semua dah settle. tak payah pikir lagi. sekarang kite pikir macam mane nak kuruskan badan. #tetibe
anyway thx to unit bangunan dan kejuruteraan MDB sebab buat party buih perpisahan untuk saya sempena dah abes menyusahkan dieorang sepanjang saya kat unit tu. :)



meet my teman tido yang baru si momo. #menletakjernametahpape



okey tu je nak update sekarang. will update more later. 



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

Ardini Humaira said...

wah bagus2 dia kenal nama dia:) nanti dapat kucing betina bagi nama gegurlgurl hehe