Sunday, August 14, 2011

kisah benar di malam ke 13 ramadhan.



hye peeps :)



kisah ni terjadi tadi lepas mak baru balik dari terawih. malam ni aku tak pegi. malas. mak pegi dengan dak iz. mak masuk je rumah tetibe cakap macam ni dengan aku.



angah, makcik raimah yang baru balik umrah tu bagi mak sesuatu la.


bagi ape?
(so mase ni mak pun datang dengan beg pegi terawih die)


die bagi mak ni.

.
.
.
.






ooo. lagi die bagi mak ape?



ni ade lagi.

.
.
.
.
.






ooo. baguslah.



tapi kan. mak jumpa sesuatu dalam beg mak. mak tak tau sape yang tumpang. macam mane ye.



benda ape mak?



ni ha.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







mase mak aku keluarkan gigi palsu ni tunjuk kat aku. sumpah aku gelak sampai sakit perot wei. agakagak macam mane la gigi pelesu ni bley masuk dalam beg mak aku. gigi sape pulak pon taktau. mak aku tanya aku macam mane nk cari tuan gigi ni balik. aku cakap camni.



esok mak pegi terawih. check gigi sorangsorang. sape yg rongak sume takde gigi tu la tuan nye. hahahah.



notakukukaki : sayangi la gigi anda. raya nak dekat woi. harge gigi pelesu pon mahal sekarang. :D



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

9 0 merepekmeraban:

CiK GorGeouS ! said...

tak macam nak terputus pLak kan urat kentut aku baca~

si Bella Bilot said...

wakakakakaaaaaaaaaa.

kaizen said...

mak ai!!! rabun la tuh... smpi silap masuk beg....

♥miSSLoLa♥ said...

@CiK GorGeouS ! hohoho. ai yg tgk gigi tu lagi la gelak giler. ashane la makcik tu bley taktau beg die mne 1. hahaha.

♥miSSLoLa♥ said...

@si Bella Bilot ini sgt lawak awak. hehehe.

♥miSSLoLa♥ said...

@kaizen aah. confirm rabun smpi beg sndri tatau. hahaha.

one of the three said...

HAHAHAH, ada orang tumpang gigi sekali? pelik-pelik.

kura said...

eh! hahaha.. xpasal pasal ada gigi palsu dlm beg? apekekes? hahaha

juema jamly said...

ngoks la..aku tak tahn..ni gigi dr mekah ni..hahaha