Tuesday, August 9, 2011

membiarkan jari makin gemok.




hye peeps :)



entry pertama di bulan ramadhan. kelass kau maria syulola. hari ni berbekalkan tenaga yang berlebih sikit ni aku gunakan untuk menaip entry. sumpah malas nak online sekarang. bukak lappy pon malas. fesbuking pon via hp cabuk je. tak banyak benda nak update pon. cume rutin harian sekarang dah tak same macam tyme praktikal itu hari. bangun pon boleh suka suki pukul brape itu pon kalau ko tahan telinga kena maki ngan mak ko la. grrrr. pastu kang kemas umah. tolong mak menjahit. petang lepak je tengok laila manja pastu masak nak berbuka. pastu malam pegi terawih #kalaurajen. balik makan lagi sekali pastu tido. weekend plak membusy asik tengok dak iz kat asrama. ouh. hidup yang sangat best. heaven. sila rotate rutin ni sampai cuti sem abes. gemok la ko budak. so korang nampak tak kat celah mane aku nak online? takde kan. aku membusy weh. layan anak buah aku yang dah makin pandai cakap tu. rase nak soletep je mulut die. eh dah la. aku nak pegi masak. mak aku dah panggil. bye korang.



notakukukaki : satu lagi entry tak berkualiti nukilan syulolaqaseh



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

Neiaa said...

entry tak berkualiti pun ada orang nak bce,..ok per??haha,..jom join GA