Tuesday, August 16, 2011

senyum sampai telinga.




hye peeps:)



selamat berbuka di hari ke 16 ramadhan. pheww. 14 days to go. tak lame dah. 2 minggu lagi dah nak raya. so hari ni aku berbuka dengan mak lela je 2 orang. giler sunyi ouh. tapi takpe. sebabkan mak masak ketam hari ni so masingmasing diam je makan pokus kat ketam tu.



pssst. tak kan korang tak perasan belog aku dah berwajah baru. so mari kite cerita tema belog berwajah baru ni. teman nye ialah aku meniru nabila punye belog. ngeee. background kaler putih suci murni uols. me soo loike it. pastu mestilah ade kaler pink seskit kan baru la nampak ciriciri kelembutan owner belog. awww.



nah. saje nak tepek simonster tido dengan siboboiboy. dieorang kembar sekarang. tak boleh pisah.



notakukukaki : so, motif update sebab nak bagitau belog berwajah baru je. okebai.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥