Thursday, September 8, 2011

Giveaway..Saya suka DOMO lah.



hye peeps :)



hari ni aku nak join Giveaway pertama dalam arena berbloging aku. eceh ayat. macam mana aku boleh tergerak hati nak join ni. sebab aku dah jatuh cinta dengan si DOMO tu. barubaru ni jer tersukee sangat dengan binatang yang gigi tajam yang ganas tapi cute. eh lupe nak bagitau GA ni eqbalzack yang buat kalau korang nak join la kan. pastu barubaru ni tyme shopping raya aku terjumpa si DOMO ni punye toy dalam 1 kedai kat jj bukit tinggi. makin jatuh cinta la dengan si comot itu. awwww. tapi tak beli sebab takde duit. hahaha. papa kedana tyme tu. 



ni die banner giveaway nih :)






dan. ini bukti aku suke kat si DOMO.



ni je yang mampu kot. buat DOMO jadi wallpaper lappy. hahaha:)



p/s : agakagak kreatif ke? aku dari sekolah rendah tak kreatip. homework subjek pendidikan seni pon aku suh mak aku lukiskan. gasak la. wish me luck :))



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

6 0 merepekmeraban:

eqbalzack said...

salam,
terima kasih join GA abg eq...abg eq dah linkkan kat blog. nnt miss syulola boleh singgah ok...

♥miSSLoLa♥ said...

@eqbalzack tq abg eq. :))

Awangku Johan said...

DONE...
saya folloe blog awak..
kalau suka blog saya mai la follow...

♥miSSLoLa♥ said...

@Awangku Johan tq. :)

fairuz said...

ngoh3. aku benci domo!!!! benciii takmo join kontes abg eq. hahaha jujo gile aku -___-"

♥miSSLoLa♥ said...

@fairuz ko tak yah join.kurang saingan aku. hahaha.