Sunday, October 16, 2011

dating dengan kesayangan saya. :)




hye peeps :)






weekend di uthm. takde yang best melainkan ponteng seminar finishing school dan berfoya-foya dengan gf kesayangan saya. tak lain tak bukan 5 budak itam tolak 1. sebab eika balik putrajaya. borfoyafoya dengan alasan nak tengok real steel dan misi kiteorang tercapai. and siyesly. cite tu best sangat. tak sedar kejap je dah dekat 2 jam. memang tak ngantok lansung. plus pelakon die comel nak mampos terutama si max kanton tu memang super comel. awwww. loike banyakbanyak cite ni. actually aku memang kureng sikit la cite robot-robot cengini. sebab taste aku cite romantic comedy. *typical pempuan gedik*. tapi bile tengok cite tadi macam... eh!! dah nak abes ke. alaaa.. tak puas. so sekarang aku tengah download pulak. :p



saya sempat snap pic dengan kesayangan ni je. lagi 2 kesayangan dah pegi foodcourt time ni.



so untuk mencapai misi seterusnya aku belanje rumate tersayang makan yogurt frozen kat levelG bpmall. atee, kat sini takde tutti frutti. kite belasah la yogurt frozen. harge pon murah. hehehe. si bella amek strawberry flavour wif topping chocolate chip ngan manik kalerkaler tu. aku pulak original flavour topping chocolate chip and longan. nomnomnom.




total 2 cup ni cuma rm10.60. sila cakap murah.



ni la die yogurt frozen. okbai dah abes.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

wan habibah said...

sedap tak ? hihihihi.. jom jenguk n follow belog saya jugak

♥miSSLoLa♥ said...

@wan habibah rasenye not bad la. hehehe.