Sunday, November 20, 2011

20112011



hye peeps :)



im back again! yes again. sape cakap aku nak bersara dalam arena berbeloging ni. aku cume malas je. malas yang dah sampai di tahap dewa tertinggi. so lets talk about today. special sangat ke hari ni sampai buat aku tergerak hati nk update belog? tah la. bangun je tido 15 minit yang lepas aku cakap dengan diri aku, aku mesti update something hari ni. eceh. report lab berlambak tak siap. update belog juga yang kau pilih. 



today 20.11.2011. bermakna ke hari ni? bagi aku takde makne bile aku bangun pukul sebelas. nak enjoy? tak payah la kalau duit dalam wallet tak cecah rm50. baek kau duduk bilik diamdiam teruskan diet kau yang .tak berape menjadi tu. at least aku bley makan pisang dengan aerobil kan. =.=



tapi ramai betol yang buat kerja kawen hari ni. same goes to my bff. tyme sekolah teknik. name faymes die sekarang mya joanna. tyme sekolah teknik dulu aku panggil miza je. and die satusatunya kawan yang panggil aku su tyme tu. most of budak dorm and teknik aku panggil aku shu or burg. tah hapehape punye name mase tu. tapetape. aku redha. si miza ni kawen ngan budak teknik kiteorang jugak hyder. aku banyak gak memory dengan pempuan ni yang aku ingat sampai mati. malam 1st kat sekolah of cos la kena orientasi kan. die bantai  taknak makan kat dewan makan (DM). pastu tengahtengah malam memekak kat telinga aku lapar. aku dah start tak berkenan dengan pempuan ni dah. die start la melalak cakap nak tukar sekolah lame balik. lastlast aku geram aku bagi die kerepek yang mak aku bekalkan tuk aku kat die. senyap la sampai pagi. pastu malam esok melalak lagi cakap nak balik umah. memang mintak lempang la kan. peel minah ni satu je. malammalam sebelom tido suke merepek tah hapehape. aku ni duk sebelah katil die layan je la. dah abes sekolah teknik lepas spm aku selalu follow die balik umah die. sampai aku close la dengan family die. aku lepak umah die sampai mak die tak kasi aku balik. till 1 day mak die sakit masuk hkl. sakit ape tah aku lupe. aku tyme tu lepak rawang umah makcik aku. aku pegi hospital. temankan die jage mak die. then tak lame lepas tu aku balik pahang. sebelom result kuar. dalam pukul 10 lebih die call aku menangisnangis cakap mak die meninggal. aku macam tak caye. aku nangis mase tu. rase macam nak pegi sane temankan die. tapi aku tak mampu. aku doakan dari jauh je. lepas aku dah masuk teknik aku dh kurang pegi umah die. till now. last aku jumpa die tyme wedding cousin die yang sekolah teknik jugak. and now she is married. memang la kadang aku geram ngan peel pempuan ni. tapi die tetap kawan aku weh. and aku sangatsangat sayangkan kawankawan aku. tapi jangan buat taik dengan aku la. memang sampai mati aku benci.



sume dah kawen. kama nextweek. tinggal aku je takde status lagi. doakan aku kawankawan.



ucapan tuk miza a.k.a mya



"selamat pengantin baru tuk mya and hyder. semoga kekal hingga ke syurga."



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: