Saturday, December 31, 2011

hey its 2012. bubye 2011!!




hye peeps :)



morning korang. marilah membuat entry di hari terakhir dalam tahun ni. next entry tahun depan pulak ye. azam tahun ni tercapai ke idak? aku rase tak semua tercapai. tapi alhamdulillah. Allah masih bagi kesempatan untuk aku buat yang terbaik lagi tahun depan. insyaAllah. 2011 tahun yang penuh suka duka. banyak kenangan 2011 dengan budak itam dekat uthm tercinta ni. dengan miawmiaw pon banyak gak. dengan family pon hado plus dengan psm nye lagi. complete segala. so in the other words, aku bersyukur sangat ada mereka dalam hidup aku. thanks Allah :)



azam tahun depan sangat ye. firstly, harap boleh menjawap exam dengan jayanya. sebab ni tahun akhir aku kat sini dan result yang boleh buat aku senyum. then aku harap boleh cepatcepat dapat kerja bile dah abes blaja nanti supaya tak menyusahkan mak pak nak menangung aku. weh umor macam aku ni dah patot tanggong diri sendiri kot. kasi can kat adikadik pulak. pastu budget 2012 nak kawen la kot. eceh ade kot plak. itu pon kalau ade orang nak. okey la itu je azam yang terpikir disaat dan ketika ini.






hari ni sabtu yang tenang. pasti ada hikmah disebalik nya. keep smiling everyone. jumpa lagi tahun depan!



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: