Friday, December 16, 2011

yang terakhir kalinya




hye peeps :)




alhamdulillah. satu perkara dh lepas. kertas seminar projek sarjana muda II aku dah selamat sampai kepada penyelaras PSM. kalau takde aral melintang isnin ni bersamaan 19hb12 aku akan present PSM II. dalam jadual dapat petang. dalam pukul 3 setengah. panel pon dah tau. menakotkan semua. 3 orang panel. Dr. Ary, Dr. Goh and Dr. Hayati. setau aku la kan. Dr Ary ngan Dr Hayati memang terer bab buruh-buruh which is tajuk aku pasal buruh tempatan kan. so aku macam redha je sekarang. sebab redha tu lebih ikhlas katenye. :p



anyhoo jadual final exam pon dah kuar. actually jadual sem ni agak mengecewakan la. tapi tetap bersyukur sebab takde 2 paper dalam 1 hari. start 9 jan till 19 january. sem ni ade 5 paper je. tak banyak. insyaAllah. mintak Allah permudahkan segalanya untuk yang terakhir ni.






dan tinggal lebih kurang sebulan sahaja untuk bergelar student before bertukar status. 2 tahun setengah macam 2 bulan setengah je. will missing everything here. to get a better life there. till then. bye dior!



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: