Sunday, January 1, 2012

coti-coti melesia!




assalamualaikum :)



tengok tajuk entry pon dah merosakkan bahasa. belom bace isi entry lagi. hancus. iye la, korang nak salahkan aku pon tak boleh gak. sebab aku ni bahasa malayu failed sikit. tak penah la yang nak dapat A. kahakahakah.
ketujuanan entry ini ditulis ialah untuk menceritai kepercutian aku dan  family ke cameron highland. iyo. cameron highland je yang mampu. 1 negeri je dengan kampung aku. pegi pon tak payah ber tol bagai. sediakan je la duit minyak sepenuh tank. pastu kau jalan puaspuas. actually jarak cameron dengan kampung aku takde la jauh sangat. lebih kurang 3jam++ aje kalau tak jammed kat bentong. bentong selalu jammed ye kawankawan. tambahtambah time cuti sekolah sebab itu la jalan nak balik kelantan sume kan. soo, percutian kali ni disertai 3 family je. family aku, family mak uteh and family kakak aku. tu pon dah cukup meriah. tapi family kakak aku dari kelantan, so family kiteorang dengan mak uteh je la yang gerak dari pahang. so nengok gambar ajelah. aku dah malas nak merepek.



 korang kenal benda alah ni? ni mak uteh bawak dari melaka. kat cameron tak adenye binatang ni. nyumnyum.



 sampai terus lepak minum sini sambil tunggu along. 



 woah. mari lah bergolek stail hindustan kat ladang tea.



tea masala. sumpah tak sedap. sebab aku rase macam pening je minum. zzzzz.



 ini la apartment tempat kiteorang tido.



 view from balkoni belakang. ade kebun sayur.



 ahli rombongan cik kiah.



no caption. tatau nak tulis ape dah.



shoping time!



 wajib makan. strawberry choclate.



aku geli kot tengok cendawan macam tu.



my mum,me and sis.



benda yang paling aku teringin sekali bila sampai cameron highland ni ialah air kelapa laut. terpaling sedap kot. nomnomnom.



entry new year akan menyusul. aku nak study plak. 1 entry sehari, cukup 10 hari de orang nak tolong edit belog aku. yeay. :)



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

bella heuheu ❤ said...

ehemmmmm ehemmmm. pegi edit sendirik la. eh xyah laaaaa update ape2 entry :P

CIK MAY said...

klu BM ko fail...BI ko mesti hebak kan...ajar aku BI...haha

♥miSSLoLa♥ said...

@bella heuheu ❤ hehehe,terima kasih daun keladi. nanti buatkan lagi. :p

♥miSSLoLa♥ said...

@CIK MAY huu. BM n BI aku same2 failed la weh.