Saturday, January 21, 2012

episod terakhir




hye peeps :)



malam terakhir aku kat kolej kediaman taman universiti, parit raja, batu pahat. perasaan bercampurcampur. semalam aku dah dua,tiga kali menangis. memula bila abes exam and jumpa adik2 tahun 3. then bile roomate tersayang balik. tak nak nanges. tapi sedih betoi tengok muka dieorang. sayu giler. naseb malam ni bilik aku meriah gak. sebab 3 roomate aku tak balik lagi and tengah berpacking. kalau tak. mau meleleh ayaq mata lagi. hehehe.



actually aku baru bali dari jb. penat gilos. pegi umah doublecousin aku. sebab aku rase kang kalau aku dah start keje tah bile agaknye aku nak pegi umah die. aku dah la banyak berhutang budi ngan die. sebab sepanjang aku keje kat jb dulu aku menumpang umah die. dari dulu die berdua, sekarang dah bertiga. pastu tadi pusing2 city square. tempat yang dulu hari2 aku jejak. sekarang dah pening masuk cs. macam sesat pon ade. kahkahkah.





update





eh hari dah siang. pija pon dah balik kampung. zeeha and akak faizah pon dah nak gerak. tinggal me myself alone je la. tadi baru kejap anta pija kat kereta. salam n kiss sume. tak nanges. macam tabah. tapi bile si miawmiaw cal. citer kat die pija dah balik terus air mata meleleh2. tak tertahan. adeh la. sementara nak tunggu mak aku sampai petang ni mau banjir bilik ni kang. okey la. nak mandi buat kali terakhir maybe.
bye korang. :(



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: