Wednesday, January 4, 2012

kali kedua sampai sini...




hye peeps :)



kali kedua aku sampai pantai punggur ni. tempat ni kat rengit. lebih kurang setengah jam macam tu la dari parit raja. port paling best tengok matahari terbenam. aku mula jatuh cinta dengan pantai ni weh. orang pon tak ramai sangat. tapi dak kelas aku cakap kalau weekend ramai gak la lepak sini. kali pertama aku sampai pon hari isnin lepas. see, selang sehari aku dah pegi balik. actually 1st day aku pegi dengan bella and pija je. so hari ni pegi berlima.



matahari tengah santek sangat. day #1 



 kuasa tangan berapi. day #1



 wajib ada. cian pija takde muka die. day #1



matahari dah jatuh dalam air. mitos betol la. day #1



p/s - ni sume pic day #1, nanti pic day #2 aku update later.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: