Thursday, January 12, 2012

minggu-minggu terakhir




hye korang :)



yaAllah. sumpah penat. aku baru balik dari library. esok ade lagi 1 paper. ekonomi pembinaan. tadi dah lepas paper bahan binaan dan pegujian. so sekarang tinggal hadap 2 paper. pastu done! taktau macam mane nak bagi korang rase kepenatan ni. memang tak penah bayang kan kepenatan student last year macam ni. dan mingguminggu terakhir ni memang aku dengan budak itam banyak menghabiskan masa dekat library. lebih pokus katenye. tah kenapa bile pikir nak abes study aku rase sebak. demn betoi.



 kemain pokus. aku snap pon tak tengok. selalunye pantang. :)



 no caption. taktau nak habaq apa. :p



masterchef tengah mengajo.



nisume gambar semalam. gambar tadi malas nak transfer. korang perasan tak pc dalam bilik hikmah tempoat kiteorang study ni. best betoi. puas ati la. macam tengok tibi kat umah. see. objektif pegi library tu dah laen. nak nengok tibi plak kan. okey la. aku nak mandi. pastu nak sambung study pulak. mujur la exam petang. kalau tak confirm tak tido aku malam ni. mingguminggu terakhir ni selalu buat aku sebak. buat aku rase biarlah masa lambat berlalu. pastu aku jadi cepat sentap. simptom apakah ini????








.
.
.
.








bye korang!



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

akuorangsakit said...

Good luck & jangan tension2.Tengok gambar ni teringat zaman belajar dulu..enjoy the exam ya!

♥miSSLoLa♥ said...

@akuorangsakit thx sis :)