Wednesday, January 25, 2012

misi terbaru.




as salam.



aku mencuricuri taip entry time iklan cite mann. sape suke cite mann angkat tangan tinggitinggi. hehehe. cite faveret aku ni. tengok tak sah la kalau nanges. tapi tak sampai part tu lagi. actually aku sefamily tadi pegi pulau santap. haa. penah dengar? agakagak sentap tak korang bace. hahaha. sebenarnye tu macam tempat berpiknik la. air tejun la lebih kurang macam tu. tempat tu dekat janda terbaik. best oo tempat tu. orang pon tak ramai. maybe sebab kat situ banyak resort private kot. memang heaven la berendam dalam air lelame.



anyhoo, aku rase aku nak kena berubah untuk diri sendiri dan masa depan. mulai esok. aku dah listkan beberapa benda yang patot aku berubah sikit demi sikit. 

  • bangun seawal yang mungkin. dan tak tido balik lepas subuh.
  • taknak missed solat. *nampak sangat selalu missed
  • kena cari kerja dengan cepat dan gigih.
  • meringan beban mak dan ayah seboleh mungkin lepas dah banyak tahun menyusahkan.
  • nak belajar masak. =.=


nanti aku update lagi list tu.setakat ni itu je yang aku boleh pikir. kawankawan tolong doakan ye. mintakmintak la aku dimurahkan rezeki.memikirkan umur yang semakin meningkat ni. tak sanggup rasenye menganggur lamelame. 



rupa paras memang failed. tapi rase die memang superb. pizza ni name die pizza rich protien without sayur yang dibuat khas untuk aku yang tak makan sayur. hahahaha.




p/s - sory gambar lansung takde kena mengena dengan entry. lansung tak. sebab malas. alasan betoi!



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

nazihah maznan said...

hahahha..sama la kita :) jom samasama cari kerja!!''

chayokk!