Monday, January 2, 2012

pes tyme sambut new year :)




hepy new year everyone :)



rajen betoi syulola update. macam tak caye je kan. sila percaya. misi untuk mengupdate setiap hari. aku sebenarnye lupa bile kali terakhir aku sambut new year. tahun bile tah aku pegi klcc berasak asak macam sardin. lemas nak mampos. sematamata nak sambut new year. pastu ade pegi bangsar sekali. tak sambut sangat la. just lepak macam tu dengan makcik senget aku yang time tu die tak kawen lagi. sekarang dah anak dua. can imagine brape lame tak sambut new year? since duduk johor lagi la tak celebrate sebab johor tak amek cuti new year. dieorang amek cuti awal muharam je which is good la kan. 



aktiviti kiteorang dimulakan dengan pegi makan stimboat dekat restoren masam manis. sem ni tak penah jejak kaki kat sini lagi. makan pon lajulaju sebab lapau sesangat. dasar pelahap. mak miawmiaw tengok reject terus. lepas makan terus pegi bpmall sebab pija,eika n azmi nak maen boling plak. aku koser nak maen. takde mood weh. aku dah semangat nak sambut new year je. pastu dalam pukul 11 lebih terus gerak pegi dataran batu pahat yang ade replika tangan tergantung tu. jammed pulak tu. nak cari parking pon punye la azab. dah dapat parking pegi la dataran tu. budget ade la bunga api pompompom. upenye tinggal kenangan je. aku baru berangan nak buat wish azam baru time bunga api meletopletop. haram. non ado. tengok je la screen besau yang tunjuk live dari tv2. itu pon dalam 12 setengah die dah tutup.





 introduction...makanan yang lazat lagi berkhasiat. nomnomnom.



 tukang habiskan ialah eika zakaria. die memang expert bab licinkan ni.



 budak terencat #1



budak terencat #2



ni mummy dengan daddy kite :)



terpengaruh abes dengan tentang dhia. drama betei!



 time ni baru sampai. sumeorang mengharapkan bunga api pompompom.



 terkejot sungguh mereka.



melepak amalan mulia.



lepak lagi. over lighting. macam la haku putih nau.


dah boring sangat tu kiteorang ade la record 1 vlog speech tuk new year. tapi sebab banyak sangat pembohongan disitu maka vlog tersebut tak dapat disiarkan. harap maklum.



terpaling akhir sekali tuan belog nak entepreme :)






begitu la cerita sambutan new year aku yang pertama dan terakhir di batu pahat. sambutan anda bagaimana??



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: