Monday, January 16, 2012

Selamat Hari Lahir Kesayanganku




hye korang :)



actually entry ni di auto-publishkan. tapi disebabkan kesilapan teknikal. maka terperuk sajork la di dalam draft. kuikuikui. okey. back on track. entry ni untuk insan yang paling istimewa dalam hati aku. i know its too late. tapi aku nak ucapkan selamat hari lahir kepada mak kesayangan aku, Puan Norlaila binti Mahadi. pada 13 Januari itu hari genaplah mak aku berumur 49 tahun. let me introduce my mum.



dis is my mum and my niece. umairah. time ni die tecik lagi. raya haji 2009.



 mak pegi umrah. :)



 mase pegi tengok dak iz kat asrama. 



 hari raya aidilfitri 2011.



cameron highland 2011. mum and dad.



ucapan tuk mak. selamat hari lahir mak. angah sayangkan mak sangatsangat. semoga mak dilindungi oleh-Nya. semoga mak sihat selalu. angah sayangkan mak sangatsangat. semoga mak lebih dimurahkan rezeki. dipermudahkan segalanya. Amin.



p/s - dua hari tak terupdate. sory. spent time wif miawmiaw. :p



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

akuorangsakit said...

Selamat Hari Jadi kepada mak awak. Rindu pula mak saya :-)