Wednesday, February 1, 2012

cerita favvy #1




holla febuari!



assalamualaikum si gadis kacak dan jejaka cantek. sudah menjelma febuari. so dis month banyak benda yang nak kena settlekan. *walaupon pemalas nak apply keje. so today lets story pasal cite favorite aku tetiap hari. cerita favorite aku kartun je. sampai mak aku bising. tapi okey wat aku tengok kartun. sebab dari kartun la kite start mengembangkan imaginasi rite? at least kite tau kartun memang menipu and tak logik daripada tengok cite indon yang tak habeshabes dengan drama die tu. huhuhu. 







so sape penah tengok phineas and ferb dekat channel 615? aku suke tengok since kakak and aku asik bukak je. so macam dah tejebak same. cite ni pasal 2 beradik tiri phineas flynn dan ferb fletcher (P&F) yang ada tinggal dengan kakak die candace flynn and mak pak dieorang. cite ni start bile budak 2 orang ni kena menghabiskan cuti sekolah dieorang dekat rumah je. mase tu la dieorang pelan nak buat perkara yang pelikpelik dan mustahil untuk budak umur dieorang buat. pastu kakak dieorang si candace ni macam pedengki. selalu nak mengadu dengan mak dieorang untuk mengagalkan plan dieorang. tapi si phineas and ferb ni tak penah kantoi dan mesti terlepas. si P&F ni ada sekor binatang peliharaan seekor platipus. name die perry. perry ni pulak sebenarnye ejen rahsia yang selalu ditugaskan untuk menghalang dr. heinz doofenshmirtz untuk menghura harakan kawasan setempat dieorang ni. tu je la sinopsis secara ringkasnye.



p/s - apsal aku rase macam dah buat review pasal filem nih. conpius jap. padehal kartun je. ni la akibatnye duk umah. macam takde modal nak update. hahaha. at least aku share kat korang cite favvy aku. korang nye cite ape?



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

bella heuheu ❤ said...

feveret kartun kite ialahhhhh jengjengjengggg *drum roll pls*


tetap hagemaru ! muahahahaha~