Friday, February 10, 2012

susu




hye si gadis kacak dan jejaka manis.



aku tengah tension. aku baru lepas susukan sekor anak kucing yang baru dilahirkan kurang dari seminggu umurnya. kecik sangat. mata pon tak bukak lagi. mak die dah tinggalkan die bawah katil bilik makcik aku. sekarang die mengiaugiau tanpa henti. aku paham. (sejak bile aku paham bahasa kucing ni). die ni sebenarnya tak cukup susu. die perlukan susu ibu die. aku guna picagari (bahasa sains uolss) tuk susukan die. tapi die tak reti bukak mulut. lastlast aku suapkan guna sudu kfc yang kecik tu. aku dah mula tension. mak die ade lalu lalang. tapi macam tak heran kat anak die. aku dah tak reti nak buat macam mane. esok dah nak balik pahang. niat ati aku memang la nak bawak anak kucing ni balik. tapi aku sendiri naek bas. kang dengan aku sekali kena halau dengan driver bas tu karang.



 korang bley imagine tak kaler kucing ni. putih tompok coklatgrey. kaler ape tu ye. yang penting dalam kaler luna takde la kaler jenis tu.



die merangkak2 mencari susu. tension aku. aku suap tak mau.



p/s - and now still mengiau lagi. macam mane nak buat lagi ni. any idea?




With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

4 0 merepekmeraban:

Nabila Laa ♥ said...

ntah2 kes ana dlm cite gemersik kalbu tu pun cam baby kucing ni. maybe ank kuceng ni ank luar nikah kot :P

Akim Iqbal said...

siannya. wuwuwuwu

ayiehulk said...

hee... mcm kucing saye yg mati ibu tu kecit2 dolu... saye amek je die, ngangah kn mulut nye, pastu titik susu tu sikit2... XD

untoldhistory said...

guna syringe yg mcm nak bagi baby minum ubat tu:D paksa je dia minum. kan kehausan/kelaparan pulak dia:( tsk tsk tsk