Saturday, April 21, 2012

dove








hye peeps :)



happy weekend korang! balik keje tadi aku letih giler biler bermaraton turun naik ke tingkat 9. cengini citenye. itu hari time aku dengan bella ontheway nak pegi keje. ade orang buat promotion jual cekelat dove kat bangsar. kiteorang memang lemah bab-bab promotion ni. konfirm mesti sangkut. tambah pulak memang mengilai coklat ni. rase die memang terbaek doe. cer korang try. pastu sampai opis aku terus simpan dalam fridge. tapi dah pesan kat bella suh ingatkan aku ambik time balik keje nanti. sudahnye duadua lupe. so hari jumaat semalam aku suh bella ingatkan lagi sekali. aku ni memang pelupe. maklumla. usia dah menginjak ni kan. bella text aku tak dapat sebab beteri aku abes. dah sampai lobi baru bella tanya mane coklat. berlari la ke tingkat atas. tingkat 9 uolss. pantry opis aku dah la kat ujung sekali. gulap gulita pulak tu. memang pengsan la berlari sebab takot opis penyelia kunci. dah keluar kena kejar bas pulak. bas rapid ni kalau sabtu memang jenuh la kau nak tunggu next bas. dan nasib baik la abang driver rapid tu terbaek hati tunggu kiteorang.



 sebab benda alah ni bertarabur lemak aku dekat sekilo kot. grrrrr.



crispy and milk chocolate tuk aku. bella ambik milk chocolate dengan dark chocolate.



sampai ofis semalam. aku terjumpa note depan skrin pc. note tu berbentuk begini.


sila tutup pc selapas guna. sayang.....wak


memang wth betol la. weh. aku siap tutup plug tiaptiap hari. tak kan aku tak shut down pc tapi tutup plug. motif ape tinggalkan nota kat meja aku. cam haram betol. setengah jam jugak aku habeskan masa tuk membebel tadi. lantak kau la. pc tu bukan milik kau sorang. ptptn punya kot. dah la kau conquer drawer. aku tak bising pulak. tinggalkan nota ke hape. membazir air liur aku je membebel kat kau. bukan kau dengar pon. 



 1st time jaja gambar kat opis. segan kot nak camwhore. ni time mentor-mentee kat unit bpkb.



rakan jenayah aku merangkap skandal aku merangkap lesbey aku merangkap share partner aku. #eh



p/s - dah la. macam banyak sangat merepek. nak update takde idea so jadi cenggini la. bubye readers.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: