Thursday, May 3, 2012

kawen dua sekali




hye peeps :)



kesian belog yang makin terabai. ingatkan bercuti hari buruh boleh update. tapi haram. kemalasan tahap maksima. bile kau dah keje ni, baru kau boleh merasai nikmatnye cuti sebagai buruh. eceh. padahal tak ada apaapa maknenye pon. tapi yang aku nak cite ni bukan pasal hari buruh. tapi weekend yang lepas. penat tapi best. jumpa kengkawan lama. balik kampung. celebrate birthday miawmiaw lagi. wat a great weekend. actually, tentatif program tu macam ni. eh. siap ada tentatif bagai. hahaha. ni aku sukasuki je buat. jumaat tu celebrate birthday si miawmiaw. sabtu ke jerantut wedding mily and boka. ahad ke senawang wedding mie and pasangan. lupe name bini die. aku ade buat suprise untuk si miawmiaw. since die request nak kek sangat tahun ni, so aku komplot dengan adik die. dan selepas 3 tahun aku berjaya bagi present yang dah lama dijanjikan. super hepy aku bile tengok die terharu gituuu. so kite layan gambo je la. aku malas merepek meraban lagi.



 ni yang kau nak sangat kan. amek. amek. amek. :p



 orang tua yang eksited giler nak potong kek.



 day 1 : theme orange
korang nampak bulatan tu? tu kad touch n go. disebabkan jerantut macam jauh giler aku menyakat si miawmiaw. die bukan perasan pon. hahahaha.



 akhirnye sampai jerantut for the 1st time. selamat pengatin baru boka n mily. yeay!! nanti kite reunion kat port klang pule ye.



 2 anak dara dan sorang bini orang. hikhikhik.



 day 2 : theme purple
next day ni takde la jauh sangat perjalanan nye. ke senawang.



 selamat pengantin baru mie and wife. mie ni housemate miawmiaw kat poli pd dulu. 



ni semua kaumkaum kat poli pd. dari belakang kiri : mamak,mie,aie,wife,miawmiaw and jong.
depan duduk : awek mamak,awek aie n awek miawmiaw.



p/s - pesanan penaja. orang tu bukan bodoh disebabkan dari mane tempat die belajar. tapi dari attitude die yang menunjukkan die bodoh. kalau sorang dari sekolah tu bodoh kau nak cakap 1 sekolah tu bodoh? cikgu yang ajar tu bodoh? disebabkan marah kau tu. kau yang nampak bodoh sebenarnye. kesian dan sekian.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

nURuLNhs said...

weh..mamak dh xdermbut afro..mne pegi ilang rambut dia tu?

nURuLNhs said...

mne pegiye rambut mamak yg afro tu?? hakhakhak