Friday, August 31, 2012

birthday part #1




hello peeps :)



gitooo. birthday ada banyak part uolls. nampak macam retiss lak. part #1 ni aku celebrate dengan part of budak itam. korang pon tau aku ade wish nak cake rainbow tu kan. so bella heuheu dan cik pija telah menunaikan impian aku. petang tu after ofis hour aku join open haus umah colleague aku. si pija text me ajak kuar before she quit. so aku on je la. lepas makan lajulaju kat open haus tu. dieorang pick up aku kat kl sentral then terus ke shah alam. mulamula agak pelik gak la. gigih giler budakbudak ni nak bawak aku sampai ke shah alam dengan jalan jammed bagai.



so lepas berpusingpusing sampai la kite kat mr steak house. see, macam mane aku tak gems. baru lepas makan kat open haus tadi, ni nak makan lagi. so aku just order burger je. biasebiase je. lebih kurang burger yang jual kat bawah vista jer. tapi chicken chop si heuheu and black pepper steak pija okey kot cume portion agak kecik. aku g sink basuh tangan, balik meja tetiba pija dtg bawak ni....






tara..







 tara.. ni la cakenyee.



 muka eksited abes nak potong.



 crime partner. terpaling sayang kat korang. <3



cake ini sedap sangat. tak tipu. sedap. can imagine sampai sekarang rase cake tu.



siyes terharu beb. to pija and bella, tq so much sebab makes my dream comes true. hikhikhik. korang terbaek la. dah la cake tu sedap. siyes sedap giler. tak caye tanya housemate and colleague aku yang makan.  kalau nak tempah sila tanya bella. :p






sekian terima kasih. nanti gua update lagi. selamat hari merdeka. proud to be malaysian!



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

Bella Heuheu ❤ said...

kan sedap kan? huhuhuhu. sape nk order contact la kite. eh, promote plak hiuhiu.

♥SyuLoLa♥ said...

@Bella Heuheu ❤ ceh mcm awak plak yg buat. :P