Wednesday, October 24, 2012

lappy ♥




hye peeps.



happy wednesday.



dan akhirnye laptop kesayangan itu telah koma. jasanya selama 2years++ telah berakhir isnin malam itu hari. sedih uols. tah la. sedih tapi redha. lastly aku pasrah sebab aku tau jasanya selama ni. susah payah bersama time final year project aku dulu. bawak kesane kemari. lepas ni maybe aku pinjam kakak aku dulu. nak beli baru tu tak tau la. kena pikir panjang disaatsaat perlukan duit ni.




lusa is raya aidiladha. so ucapan untuk uols is "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA". kalau kat tempat aku memang meriah suamsuam kuku aje. takde la beraya sangat pon. duduk umah je kot melayan tetamu. raya ni aku tak amek cuti pon sebab nextweek aku nak amek cuti untuk konvo. yeay! i cant wait untuk jumpa budak itam. bukan part of dah. tapi sume budak itam. so semangat nak raya tu tak berape pom. lebih nak berkonvo je ni. baju is settle. tudung pon done. kasut hitam just recycle. koser aku nak beli kasut hitam semata untuk beberapa second kat atas stage itu.




lappy hp in memory.



esok petang aku balik kampung. flight pukul 6 suku. dari pekeliling airport. doakan saya selamat sampai.



bye uols.



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

1 0 merepekmeraban:

Puan Gojes said...

selamat hari raya lola ;) semoga selamat sampai ke destinasi di tuju okei :)