Friday, October 12, 2012

random 2.0




hello peeps :)



title entry dah macam malas. ni namenye idea takde tapi nak buat entry. yang penting semangat ye uolss. and....yang paling penting sekali. entry haruslah ikhlas. baru minggu ni aku rase back to normal. mula bercampor masyarakat balik. kalau tak, keluar pukul 7, balik pukul 9. haish. tak sempat nak kena matahari.






akhirnya!! aku telah bertukar kepada shampoo baru. before this pom memang aku pakai loreal. bile tengok iklan hair fall control terus beli lajulaju. nanti kite tengok result die camne eh. tapi bau die memang superb wangi compare tu loreal kaler pink yang aku pakai before ni. lagi pon kan, harga yang botol besau ni murah giler rm15 sajork. tu harga kat carefour. sebab aku tengok kat guardian and wellness harga die rm18. huu. huntung rm3 hinggit kat situu.






sape suka pegi daiso sila angkat tangan lajulaju? aku memang dah ketagihan pegi daiso. yang si miawmiaw lak melayan je gf die. so memang berejam la pusing kat dalam daiso tu. semua barang rm5. pastu kiteorang duk pikirpikir dulu sebelum beli. berbaloi ke tak. tak berbaloi sila letak balik. so korang nampak tak kucing hitam idong pink 2 ekor sedang berehat kat meja aku tu? tu la hasil tangkapan aku kat daiso. comel sangat. mulamula datang beli satu. pastu kesian hp satu lagi tergolek je. maka pegilah lagi sekali beli sekor lagi. so sekarang die tidak bersendirian lagi. yeay :)






kalau la tiaptiap hari pegi keje boleh pakai begini kan heaven. aku dah bosan iron baju kurung setiap hari. ini kire gambo latest aku la. time ni kene ot pakse. akibat keje berlambak yang amat. berkerja bersungguh dengan harapan uols bayar pinjaman ptptn. barulah keje aku lebih berbaloi. eceh. kemaen. eh lupe nak bagitau motip aku amek pic ni nak tunjuk pakai brooch baru. hahaha. motip sangat!



itu je nak update. dah malas. nak tido. esok cuti. heuheuheu. syoknyee :))



With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

2 0 merepekmeraban:

MAY said...

wei...skrg tk blh byr online lg ke..asik mentenen repair je..takut aku nk byr..

zarifahmr said...

rambut bikpah dia punya gugur memang tak boleh handle. banyak gila. pakai la shampu apa pun. tsk