Friday, February 22, 2013

random version 2013

salam peeps :)

kerinduan giler nak hupdate belog.yes aku punye lappy still terlantar.belum hantar repair pon lagi.ni hupdate ihsan henpong dakiz.oi janggal gile rase update belog.dah lame rasenye tak buat keje terkutuk ni.banyak giler nak update kasitau sumeorang benda2 penting yang jadi dalam idop aku ha.yela since oktober aku dah tak update belog khenn.jakgi ahkak listkan je la eh.ni kire entry janji update.pahni kalau update pon maybe sebulan sekali je.tunggu miaw2 belikan lappy baru. *sambil gesel2 jari kat baju beliau*

» 4hb 11 2012 tarikh keramat untuk 5 budak itam sebab selamat berkonvo lepas 2 years and half belajo.yang paling best part ni jumpa bebudak itam balik.selebret birthday pija.rindu.sekarang pon rindu.part paling terharu bapak aku cakap kat aku time keluar dewan tu "ini yang angah nak dan ayah ngan mak dah bagi" sedih habaq hang. tq to mak dan ayah sebab bagi angah belajar sampai ke tahap ni. tq to miaw2 sebab sabar tunggu aku.aku tau time aku cek result dapat cont degree dulu die macam berat hati nak lepaskan.tapi die stil support aku.naseb baek penantian die berbaloi. #eh

» aku masih lagi keje di ptptn,masih ye,masih.aku nak cari keje laen,tapi banyak betol nak kene pikir kang.yelaa kang aku ni dah la takde kete.mane nak cari keje yang dekat dengan lrt je.pastu rumah lagi.tambah lagi la sekarang dah terikat. haih.anyhoo sekarang aku masuk bahagian akaun ujrah.tapi still under law lagi.kat akaun ujrah pon aku still buat pengesahan kos guaman jugee citenye.

» ni berita penting! aceceh.padehal sumeorang dah tau. im someone fiancee.bagitau cenggini je la eh.nak buat entry tah bile.kejadian ni berlaku pada 27hb january lepas.so sekarang boleh praktis jadi bini mithali.mihmihmih.

kalau free aku hupdate gambo tunang ngan konvo eh.sebab aku ni malas sesangat.

<3 lola!


♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥

0 0 merepekmeraban: