Wednesday, July 3, 2013

short.



Salam peeps.


Short update.
Aku rindu zaman hari-hari update.
Aku rindu zaman blogwalking belog hosmet.
Aku rindu zaman follow me back *psst aku tak buat benda keji ni*


Mungkin belog saje tempat aku bersosial sekarang.
Amboi, social sangat gayenye.
Twitter dah babai.
Eh dengan twitter pon aku rindu.
Sebab suke follow retiss dengan blogger hot.
Pesen yang suke update.
Sampai ko tak tak tengok ending cite teduhan kasih pon takpe.
Kat tuiter details update.


Sekarang stalker instagram je la.
Stalk ig @atitaharis dengan @fynnjamal  itu wajib.
Dengan harapan anak comel macam copi and juna.
Dah kalau baka mak kulit legam cam aku ni itu la pesen nye.
Harap ke kenan anak orang.
Eh. Aku belom ade isi lagi.
Allah belom izinkan.
Isi taik ade la.


6 hari sebelom puasa.
Ramadhan datang lagi.
Kali ni sambut berdua.
Semoga kali ni lebih ibadat.
Lebih berkat.
Kalau lepas ni lupe update ucap awal-awal.
“Selamat Menyambut Ramadhan”


Eksited ramdhan kali ni sebab berdua.
Kena bangun masak untuk sahur dan berbuka.
Syukur Allah bagi suami tak banyak songeh pasal makan.
Cukup apa ada.
Janji terisi perut.
Terima kasih Allah.
Terima kasih suami.


Very short update kan?
Nanti jumpa lagi.
Babai.




With ♥ LoLa




♥ Thanks For Reading SyuLola's Diary ♥